niedziela, 17 listopada 2013

O zwierzątkach




Pewna kobieta przechodziła obok domu publicznego, gdzie odbywała się wyprzedaż sprzętów. Kupiła papugę w klatce, przyniosła ją do domu. 
Klatka była przykryta płachtą, którą kobieta podniosła.
 - O, nowy burdel, nowa burdel-mama - odzywa się papuga. 
Kobieta szybko zakryła z powrotem klatkę płachtą. 
Po jakimś czasie ze szkoły przychodzą córki i dopominają się, aby im pokazać papugę.
 Matka postanawia zaryzykować i odkrywa klatkę:
 - O, nowy burdel, nowa burdel-mama i nowe panienki...
 Klatka zostaje z powrotem zakryta.
 Przychodzi z pracy mąż i też chce widzieć papugę. 
Kobieta postanawia dąć jej ostatnia szansę i odkrywa klatkę:
 - O, nowy burdel, nowa burdel-mama, nowe panienki, tylko Zygmuś ten sam stary, wierny klient... 

============================================================


Misiu zajączek i złota rybka
Misiu z Zajączkiem złapali złotą rybkę i of cóż rybka do ze nich starym tekstem, że 3 życzenia i w ogóle, tylko wypuśćcie ją.
 Na to Misiu: - Chciałbym żeby w naszym lesie były same niedźwiedzice tylko ja sam jeden niedźwiedź.
  Rybka myk-bzyk i w lesie same niedźwiedzice i żadnego samca prócz Misia. 
 Teraz kolej Zajączka:
 - A ja chciałbym motorek.
  Miś na niego gały wywalił, rybka mało orła nie wywinęła, ale cóż. Myk-bzyk i Zajączek już ma motorek. 
 Misiu pod jarany, ciągnie dalej
 : - Ja to bym chciał, żeby w całej Polsce były same niedźwiedzice, tylko ja sam jeden niedźwiedź. Rybka myk-bzyk i w Polsce same niedźwiedzice i żadnego samca prócz Misia. 
 Zajączek skromnie poprosił o kask. 
 Myk-bzyk Zajączek w kasku.
  Misiu pod jarany wali:
  - Rybka, ja to bym chciał, żeby na całym świecie były same niedźwiedzice, tylko ja sam jeden niedźwiedź.
  Rybka myk-bzyk i na całym świecie same niedźwiedzice i żadnego samca prócz Misia. 
Misiu cały happy i napalony jak buhaj po urlopie, leje z Zajączka.
  Zajączek wsiadając na motorek, rzuca na odchodnym:
  - A ja bym chciał, żeby Misiu był pedałem. 

=============================================================
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Śmiechu Warto

Śmiechu Warto